Nowy Okocim Radler Cola z limonką z kampanią telewizyjną
W maju, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 15-sekundowy spot reklamowy nowego wariantu – Okocimia Radlera – Okocim Radler Cola z limonką.
W spocie podkreślone zostały orzeźwiające właściwości produktu. Miejscem akcji jest pustynia, która pod wpływem zderzenia piwa Okocim i coli
z limonką, pokrywa się lodem. Spot informuje także, że nowy Radler marki Okocim został wybrany przez konsumentów w teście smaku miksów piwa z colą o zawartości alkoholu do 3% wśród konsumentów Radlerów.[1]
– Okocim Radler Cola z limonką to nasza propozycja na lato. Nowy spot marki bezpośrednio odwołuje się do gorących dni, w czasie których potrzebujemy orzeźwienia. Cieszymy się, że Okocim Radler Cola z limonką jest pozytywnie oceniany przez konsumentów. To dowód na to, że rynek piwny jest cały czas otwarty na napoje o wyjątkowym i niebanalnym smaku – mówi Maja Kowalska z działu marketingu marki Okocim.
Koncepcję spotu przygotowała agencja BRASIL, produkcją zajął się dom produkcyjny MOJO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.
[1] Na podstawie badania IQS Sp. z o.o. napojów będących mieszaninami piwa i napoju o smaku cola o zawartości alk. do 3,0% obj. przeprowadzonego w kwietniu 2015 r. na próbie 204 konsumentów piw radler z wykorzystaniem testu smaku metodą sekwencyjno-monadyczną.