Miliony piw od króla gór
3 lipca startuje najnowsza kampania wizerunkowa piwa Harnaś -największej marki z portfela Carlsberg Polska. Kampania prowadzona jest na antenie największych stacji telewizyjnych. Spot utrzymany w charakterystycznej dla marki konwencji animacji, z udziałem mitycznego króla gór – Harnasia, podkreśla wyjątkowość bohatera i tym samym piwa Harnaś. Kampanii towarzyszy 8. edycja promocji „Miliony piw od króla gór”.
Nowy 30-sekundowy spot „Rzeka” ukazuje góralskiego przywódcę – Harnasia, który dzięki posiadanej władzy nad górskimi drapieżnikami, ratuje płynącego rwącą rzeką księcia. Dzięki temu zyskuje jego wdzięczność i szacunek. Jest to druga odsłona platformy komunikacyjnej „król gór” obecnie czwartej, największej marki piwnej w Polsce pod względem udziałów wartościowych.
Głównym bohaterem spotu jest znany wszystkim Harnaś, który po raz kolejny jako król gór pokazuje swoją mityczną siłę. Dzięki niej zyskuje posłuch wśród górskich drapieżników. Wśród nich są tatrzański niedźwiedź brunatny oraz orzeł przedni, którego ochronę marka Harnaś wspiera. Uratowany w spocie książę wznosi toast za władcę gór. Wierzymy, że do toastów z Harnasiem przyłączą się nasi konsumenci. Dajemy im tego lata bardzo dużo okazji rozdając ponad 7 milionów piw w ramach ósmej już edycji akcji promocyjnej ‘Miliony piw od króla gór’ – mówi Łukasz Kwiatkowski, Senior Brand Manager marki Harnaś.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising,
a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction.
30-sekundowy spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Autorem animacji jest studio AlienFX.
Kampanii towarzyszy rozpoczęta w marcu tego roku promocja „Miliony piw od króla gór”, która potrwa do końca września br. Swoją popularność zawdzięcza prostemu mechanizmowi: każdy, kto pod kapslem/kluczykiem opakowania tej marki znajdzie napis: „Harnaś 2014” lub „2014 Harnaś” otrzyma za darmo kolejną puszkę piwa.