Podejmij najważniejszą decyzję w Twoim Żywcu!
Wybory Żywieckie
O uznanie konsumentów walczą Bock, Marcowe i Białe – gatunki uwarzone według oryginalnych receptur przez piwowarów z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Ich potyczki już od dzisiaj na bieżąco relacjonuje działające na stronie zywiec.com.pl studio wyborcze, prezentujące aktualne wyniki głosowania, najważniejsze statystki oraz opinie na temat nowych gatunków, pobierane z portali społecznościowych oraz forów internetowych.
Ulubiony gatunek wskazywać można do 8 czerwca. Wariant, który będzie cieszył się największym uznaniem konsumentów, pozostanie w sprzedaży na dobre. Wszyscy głosujący mogą także wziąć udział w towarzyszącym akcji konkursie na stronie marki i wygrać zapas ulubionego piwa. O wyjątkowe trzypaki z wariantami od Żywca można walczyć także dzięki aplikacji na profilu marki na portalu Facebook.
„Wybory Żywieckie to pierwsza akcja w polskiej branży piwnej, pozwalająca konsumentom wybrać piwną specjalność, która pozostanie w sprzedaży na dobre. Z tej okazji Żywiec przygotował wyjątkowe interaktywne studio wyborcze, w którym na bieżąco śledzić można preferencje miłośników piwa z całej Polski, czytać ich opinie na temat nowych gatunków oraz brać udział w dedykowanym konkursie” – mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Innowacji.
Kandydaci
O głosy konsumentów walczą trzy piwne specjalności. Bock, zwany w Polsce koźlakiem, to piwo ciemne i treściwe o głębokiej barwie i bogatym smaku. Marcowe to łagodne piwo typu lager o pięknej bursztynowej barwie. Natomiast Białe to lekkie i orzeźwiające piwo pszeniczne. Nowe gatunki dopełniają niezwykle zróżnicowanej oferty Grupy Żywiec, w ramach której znajduje się ponad 30 piw w pięciu stylach piwnych.