Warka Radler wprowadza wariant bezalkoholowy 0,0%
Radler – lekki mix jasnego piwa i naturalnej lemoniady od momentu wprowadzenia w 2012 r. jest wielkim sukcesem Grupy Żywiec.
Radler Warka w dwóch wariantach smakowych (cytrusowy i jabłkowy) to najlepiej sprzedający się radler w Polsce (ponad 50% udziałów w rynku). Jego sprzedaż w 2013 r. przewyższyła sprzedaż wszystkich pozostałych radlerów łącznie. Odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów lekkimi napojami, 1 kwietnia 2014 r. Warka Radler wchodzi na rynek w wersji bezalkoholowej.
Warka Radler 0,0% to mix piwa bezalkoholowego i cytrynowej lemoniady – klasyczny wariant smakowy, wybierany przez 75 % kupujących piwa tego rodzaju. Jest mniej słodki, niż popularne gazowane napoje orzeźwiające, ma także mniej kalorii. W ten sposób do okazji nierozerwalnie związanych ze smakiem radlera, jak grillowanie czy letnie imprezy na świeżym powietrzu, dochodzą zupełnie nowe: posiłki w ciągu dnia i wszelkie sytuacje związane z wysiłkiem fizycznym, jak choćby bieganie czy rolki.
Będzie niezastąpiony także w sytuacjach, gdy potrzeba prawdziwego orzeźwienia w upalny dzień na plaży lub w podróży, lecz ze względu na okoliczności nie można sięgnąć Warkę Radler 2%. Miłośnicy orzeźwiającej goryczki radlera będą mogli cieszyć się jego smakiem przez cały dzień, bez żadnych ograniczeń.
Nowy wariant radlera od Warki dostępny będzie w tych samych opakowaniach, co wariant cytrynowy i jabłkowy tj. w butelce zwrotnej 500 ml, puszce 500 ml i 4-paku puszek 500 ml. Nowością będą wygodne puszki o pojemności 330 ml.
W sezonie 2014 Warka Radler będzie wspierana komunikacyjnie kampanią ATL, działaniami digitalowymi oraz PR. Przewidziane są też akcje samplingowe i akcje specjalne, oraz specjalne zestawy materiałów do punktów sprzedaży.
Za kampanię ATL odpowiada agencja Just, BTL-em zajmuje się Men at Work, agencja Hypercrew odpowiada za strategię i działania w internecie, a za działania PR odpowiedzialna jest agencja Roots PR.