Wygrywaj codziennie i oglądaj Ligę jak Mistrz! U siebie lub na wyjeździe!

Marka Heineken, jako wieloletni sponsor największych rozgrywek klubowych w Europie – Ligi Mistrzów UEFA – po raz kolejny pragnie zapewnić kibicom możliwość przeżywania piłkarskich zmagań o Puchar Europy na najwyższym poziomie. Podążając za oczekiwaniami fanów piłki nożnej, Heineken przygotował kampanię, w której codziennie można wygrać wyjazd na mecz Ligi Mistrzów. Ambasadorem kampanii jest legenda piłki nożnej – Jerzy Dudek. HNK_Jerzy Dudek_UWAGA_tylko do publikacji w internecie

Emocje, które wyzwala Liga Mistrzów, mogą być niezapomniane niezależnie czy przeżywane są przez kibiców we własnym salonie, czy na trybunach stadionu. Najważniejsze, aby kibicować po mistrzowsku! Właśnie o to kolejny raz zadbała marka Heineken, dając możliwość doświadczenia niesamowitych wrażeń zarówno „u siebie”, jak i „na wyjeździe”. Dla wszystkich wiernych kibiców i fanów marki, Heineken przygotował loterię, w której codziennie rozlosowywane są wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów UEFA (wraz z przejazdem i zakwaterowaniem), a także konsole PS4 z grą Unchanted 4 oraz 5-litrowe kegi Heinekena. Aby wziąć udział w loterii wystarczy na stronie www.liga.heineken.pl wpisać kod znajdujący się pod kapslem lub zawleczką piwa Heineken. Ci, którym niedane będzie oglądać mecze Ligi Mistrzów z trybun stadionu, mogą śledzić najświeższe informacje na temat drużyn i wyników meczów na stronie www.liga-heineken.onet.pl.

Podczas Ligi Mistrzów Heineken za każdym razem stara się zapewnić kibicom i fanom marki możliwość przeżywania emocji w wyjątkowy sposób. W ramach kampanii „U siebie lub na wyjeździe” umożliwia oglądanie zmagań najlepszych klubów Europy z trybun ich stadionów. To z pewnością najbardziej ekscytujące, piłkarskie doświadczenie, podczas którego można w pełni poczuć atmosferę tych niezwykłych rozgrywek. Wszystko po to, aby emocje przeżyte z marką i Ligą Mistrzów UEFA 2016 były niezapomniane – komentuje Marcin Filipiak, Senior Brand Manager marki Heineken w Grupie Żywiec.

Ambasadorem kampanii, ponownie jest legendarny Jerzy Dudek, który triumfował podczas Finału Ligi Mistrzów UEFA w 2005 roku. Jako ikona piłki nożnej grał w licznych zagranicznych klubach, wsławił się spektakularnie obronionymi bramkami na największych stadionach oraz trenował ze światowej sławy gwiazdami piłki nożnej. Dudek odnosił sukcesy w lidze holenderskiej, był niezapomnianym bramkarzem Liverpool FC, aż po dołączenie do składu legendarnego Realu Madryt. Przez lata swojej kariery ten nietuzinkowy bramkarz pracował z najlepszymi trenerami świata – choćby pod czujnym okiem Jose Mourinho – i podpatrywał najsłynniejszych piłkarzy trenując ramie w ramię z m.in. Cristiano Ronaldo. Jego rozsławiony „Dudek Dance” umożliwił 25 maja 2005 r. obronę serii rzutów karnych ze strony zawodników klubu AC Milan i zapewnił Liverpool FC zwycięstwo w walce o Puchar Ligi Mistrzów. 10 lat po tym wydarzeniu, 18 marca 2015, podczas spotkania w ramach cyklu Trophy Tour UEFA w Nowym Jorku, Dudek został mianowany oficjalnym ambasadorem UEFA. Kampanię marki Heineken piłkarz wspiera już po raz drugi, zagrzewając kibiców i fanów marki do oglądania Ligi po mistrzowsku na boiskach najlepszych europejskich klubów.

Kampanię wspiera reklama telewizyjna przedstawiająca markę w kontekście oglądania Ligi Mistrzów UEFA. Za zakup mediów w kampanii odpowiadał dom mediowy MediaVest. Koordynacja działań interaktywnych spoczęła w rękach agencji K2, a wsparcia PR udzieliła agencja 24/7Communication. Partnerem strategicznym kampanii jest Grupa Onet i RASP.

Promocja trwa od 1 marca do 11 maja 2016. Codzienne losowania wyjazdów i pozostałych nagród odbywają się od 8 marca do 28 kwietnia 2016. Więcej informacji na www.liga.heineken.pl.

HNK_Jerzy Dudek_UWAGA_tylko do publikacji w internecie (2)

Heineken jest jedną z najbardziej cenionych międzynarodowych marek piwa. Butelki w charakterystycznej zielonej butelce dostępne są niemal w każdym sklepie na całym świecie. W Polsce produkowany jest przez Grupę Żywiec. Heineken jest piwem jasnym, o zawartości alkoholu 5 procent. Swoją nazwę zawdzięcza twórcy oryginalnej receptury – Gerardowi Aadrianowi Heinekenowi, który opracował ją w 1869 roku. Więcej informacji na temat historii piwa i marki Heineken można znaleźć na stronie www.heineken.pl

Grupa Żywiec S.A. to największy i najbardziej atrakcyjny* pracodawca w branży piwnej, zatrudniający 4500 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2013 roku sprzedała ponad 11 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu Browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju spółka oferuje 26 różnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych i milionom konsumentów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z największych polskich piw eksportowych (obecne dzisiaj w ponad 40 krajach), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Paulaner, Guinness, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl

*Grupa Żywiec jest najbardziej atrakcyjnym pracodawcą w branży FMCG wg badania Randstad Polska z marca 2013 r. przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 7000 Polaków.

You may also like...