„Where’s the Party?”

Carlsberg_butelka_1
WHERE’S THE PARTY? – IMPREZA ŻYCIA Z CARLSBERGIEM.

RUSZA OGÓLNOPOLSKA PROMOCJA MARKI I IMPREZOWA KAMPANIA REKLAMOWA.

Już od maja br. marka Carlsberg rozpoczyna wielką akcję promocyjną „Where’s the Party?”, która potrwa do końca października. Konsumenci biorący udział w promocji mają szansę przeżyć ekscytującą przygodę z Carlsbergiem i wygrać dla siebie i trójki znajomych jedną z sześciu nagród głównych – wyjazd na prawdopodobnie najlepsze imprezy tego roku w Brazylii, Tajlandii i w Londynie. Równolegle z promocją rusza kampania reklamowa marki. Nowy, imprezowy spot telewizyjny jest emitowany od 5 maja br. Na czas promocji przygotowano limitowane opakowania Carlsberga sygnowane hasłem „Where’s the party?”.

 Nowa promocja Carlsberga została podzielona na 3 bloki tematyczne związane  z  nagrodami głównymi. Łącznie do wygrania jest 6 wyjazdów. W okresie od maja do czerwca konsumenci będą mieli szansę wygrać wyjazd do Rio de Janeiro w słonecznej Brazylii, gdzie piłkarskim emocjom będą towarzyszyć ogniste imprezy, z kolei od lipca do sierpnia – wyprawę na egzotyczną imprezę na plażach Tajlandii. W ostatnim etapie: wrzesień – październik na szczęśliwców czeka podróż do imprezowej stolicy Europy – Londynu.

Mechanizm promocji jest prosty. Aby wziąć udział w akcji wystarczy kupić produkt marki Carlsberg oznaczony promocyjnym hasłem „Where’s the party?”. Pod kapslami butelek Carlsberga lub pod kluczykiem puszki należy szukać unikalnych kodów. Aby starać się o nagrodę trzeba zatrzymać oryginalny kluczyk lub kapsel, zarejestrować się na stronie www.carlsberg.pl i wpisać kod, który pozwoli na udział w zabawie. Promocja składa się z 6 etapów. W każdym etapie  spośród 100 najbardziej kreatywnej odpowiedzi zostanie wybrany zwycięzca, który na imprezę może zabrać trzech swoich znajomych. Najciekawsze odpowiedzi wybierze jury złożone z przedstawicieli Radia RMF oraz marki Carlsberg.

Konsumenci, wykorzystując kody znalezione przy opakowaniach promocyjnych, będą mogli po zalogowaniu się na stronie www.carlsberg.pl wygrywać także inne nagrody, takie jak: imprezowe zestawy Carlsberga i aparaty fotograficzne. Nagrody te będą przyznawane na antenie Radia RMF.

„Where’s the party?” to unikalna okazja, by ze znajomymi sprawdzić jak bawi się w najciekawszych zakątkach świata. Chcemy dać naszym konsumentom możliwość doświadczenia niezwykłych emocji na najbardziej szalonych i spontanicznych imprezach, takich jak np. ulice Rio de Janeiro. Dynamiczny spot reklamowy oddaje radosną atmosferę przygotowań do zabawy. Imprezowy klimat spotu dodatkowo potęguje muzyka – znany hit Fergie ‘A little party never killed nobody’ – mówi Maciej Pichlak, Marketing Manager marek międzynarodowych w Carlsberg Polska.

 Carlsberg inspiruje do najbardziej szalonych i ciekawych pomysłów na wspólne zabawy. Poprzez promocję „Where’s the party?” wznosimy toast za młodych ludzi z całego świata, którzy uwielbiają dobrą zabawę – dodaje Bartosz Dziendziel, Junior Brand Manager marki Carlsberg.

Promocja komunikowana jest na opakowaniach piwa Carlsberg, materiałach POS w punktach sprzedaży detalicznej, na stronie www.carlsberg.pl.

W ramach kampanii reklamowej na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych i kanałów tematycznych emitowane będą trzy 30-sekundowe spoty telewizyjne wspierające promocję Carlsberga. W pierwszym etapie kampanii – do końca czerwca – emitowany będzie spot promujący imprezy w Brazylii, w drugim etapie – od lipca do sierpnia – spot promujący wyjazd do Tajlandii. Od września do października ukaże się spot przenoszący widzów do imprezowej stolicy Europy – Londynu.

Zaplanowano także działania reklamowe w radiu i internecie. Na antenie RMF i RMF Maxxx będzie można usłyszeć na żywo relację z imprezowych wyjazdów.

Koncepcja najnowszej kampanii marki Carlsberg została przygotowana w Polsce.

Autorem kreacji reklamy jest agencja JWT Warszawa. Za zakup i planowanie mediów odpowiada PHD.

 

 

You may also like...