OKOCIM RADLER – RUSZA ORZEŹWIAJĄCA KAMPANIA TELEWIZYJNA

Rusza kampania telewizyjna marki Okocim Radler. Nowy, 15-sekundowy spot telewizyjny, utrzymany w dynamicznej stylistyce orzeźwienia, jest emitowany od 1 lipca. W ramach kampanii wspierany jest wariant Okocim Radler z limonką i tegoroczna nowość - Okocim Radler grejpfrut z limonką.
Dynamiczny, pełen świeżości spot podkreśla orzeźwiającą moc okocimskich radlerów – mixu 45% jasnego piwa Okocim i 55% orzeźwiającej lemoniady z dodatkiem soków z soczystych owoców grejpfruta i limonki.
Nowy spot przenosi nas w świat letniego orzeźwienia o niebanalnym smaku. Okocim Radler, odpowiednio schłodzony, wydobywa pełnię smaku i przyjemnie odświeża. Jest ciekawą propozycją na celebrację wolnego czasu, zarówno dla entuzjastów lekkich piw smakowych jak i klasycznego piwa. Warto zaznaczyć, że kategoria piw smakowych w Polsce, w tym radlerów, rośnie dynamicznie z roku na rok, szczególnie w okresie lata - mówi Ewa Bednarska, Młodszy Specjalista ds. Marketingu.

Za kreację kampanii odpowiada agencja BRASIL, a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction. 15-sekundowy spot wyprodukował Film Delikatesy. Spot jest emitowany na antenie ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych. Kampanii będą towarzyszyć działania online na profilu marki na Facebooku.
Oba warianty Okocim Radler są dostępne w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 litra oraz w czteropakach. Rekomendowana cena detaliczna to 2,89 zł za butelkę oraz 3,50 zł za puszkę. Zawartość alkoholu w obu produktach wynosi 2% obj.

You may also like...