Marka OKOCIM Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski!

Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować, że marka OKOCIM uzyskała tytuł „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”. Dziś w siedzibie PZPN podpisano dwuletnią umowę, co oznacza, że OKOCIM będzie sponsorem drużyny narodowej w trakcie eliminacji EURO 2016 oraz na czas turnieju finałowego mistrzostw Europy we Francji.

Marka OKOCIM znajduje się w pierwszej lidze największych marek piwnych. Od zawsze wspierała tych, którzy walczą do końca, nie poddają się, dążą do obranego celu – świadczy o tym 170 lat historii pełnej wyzwań i sukcesów. Dziś przejawem tych wartości jest zaangażowanie marki w sport. Okocim posiada już duże doświadczenie w tym obszarze, a kolejnym krokiem jest wspieranie Reprezentacji Narodowej.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać sponsora z tak dumną tradycją, a także bardzo mocno identyfikującego się ze sportem. Jestem przekonany, że sponsorowanie drużyny narodowej przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki OKOCIM oraz jej udziałów rynkowych. Wierzymy, że dzięki sponsorowaniu Reprezentacji Polski w piłce nożnej marka OKOCIM na dobre zagości w domach polskich kibiców – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Marka OKOCIM po raz pierwszy w swojej długiej historii ma przyjemność być „Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski”. Jesteśmy przekonani, że wartości reprezentowane przez markę takie jak odwaga, gotowość, by podejmować wyzwania,

a zwłaszcza walka do końca są spójne z wartościami, którymi nasza drużyna będzie się kierować rywalizując o awans do Euro 2016. Jesteśmy pewni, że współpraca będzie korzystna dla obu stron. Mamy nadzieję, że marka OKOCIM może stanowić inspirację, aby dawać
z siebie 100 procent. Jak każdy kibic chcemy być dumni z naszej Reprezentacji i jej zwycięstw – podkreślił Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. marketingu Carlsberg Polska.

W ramach umowy marka OKOCIM otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania w swojej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *